Eid Ul Adha 2018

Eid Ul Adha Wishes, Sms, Cards And Much More




Full Eid Ul Adha Sacrifice Story In Urdu

Being a Muslim it is very important for you to have knowledge about different festival. And one of the most important festival for us being a Muslim is Eid Al Adha. The purpose of eid al adha is to sacrifice in the Name of Allah. There is a complete story of Hazrat Ibrahim (AS) in which he gets ready to sacrifice is son for Allah but in the mean time Allah sends angel and replaces the child with a sheep. The story and the festival though us many lessons which i have already discussed in the post of purposes of eid al adha the link can be find above.

But If you are here to learn about the complete story of eid al adha sacrifice in urdu than you can read that too below. I have translated the whole story for you so that you can know each and every thing about Eid Ul Adha and its importance.

eid ul adha sacrifice story in urdu

Eid Ul Adha Story In Urdu:

Even if you already heard the story of eid ul adha and Ibrahim (AS) you would have never read it in such a detail in which i have explained it below. Also you can watch the video of eid ul adha sacrifice story in Urdu if you don’t want to read the text.

ایک رات ابراہیم برا خواب تھا. وہ اللہ نے خواب دیکھا کہ اس نے اسماعیل کو قربان کرنے کے لئے کہا. ابراہیم نے سوچا کہ شیطان اس پر گندی چال چل رہا تھا. اگلی رات ابراہیم نے ایک ہی خوفناک خواب دیکھا تھا. ابراہیم جانتا تھا کہ اگر اللہ ہی اس کی اچھی وجہ سے اللہ ہی اس سے یہ مطالبہ کرے گا. اگرچہ وہ اپنے بیٹے سے پیار سے محبت کرتا تھا، وہ اللہ کے لئے یہ مشکل کام کرنے کے لئے تیار تھا. ابراہیم نے اسماعیل کو بتایا کہ انہیں عرفات پہاڑ جانا پڑا تھا. اس نے چاقو اور اس کے ساتھ رسی لیا. راستے میں انہوں نے مینا نامی ایک جگہ منظور کی. شیطان، شیطان ابراہیم کے پاس آیا اور اس نے اپنے بیٹے کو قربان کرنے کے لئے بات کرنے کی کوشش کی. ابراہیم نے اس پر اپنا چہرہ بدل دیا اور نہ سنیں گے. جب وہ عرفات پہاڑ پہنچ گئے تو ابراہیم نے اسماعیل کو کہا کہ وہ ایسا کرے. اسماعیل نے سنا اور قبول کیا کہ کیا ہوا تھا. وہ ایک غیر معمولی بچہ تھا. وہ بھی ایک عظیم نبی تھا. اسماعیل نے اپنے والد کو اپنے ہاتھوں اور ٹانگوں اور اپنے آپ کو اندھیرے میں ڈالنے کے لئے بتایا تاکہ وہ جدوجہد نہ کریں اور اپنے باپ کو اس سے کہیں زیادہ پریشان کردیں اور ابراہیم کو اندھیرے سے بچا دیا تاکہ وہ اپنے بیٹے کو دکھ نہ سکے. ابراہیم نے اسماعیل نے کہا تھا. پھر اس نے چھری لیا اور کیا کیا اللہ نے اسے کرنے کے لئے کہا ہے. جب اس نے اپنی آنکھوں سے اندھیرے میں لے لیا تو اس نے اپنے بیٹا پر ایک مردہ رام میں نہیں دیکھا. اسماعیل اس کی طرف تھا. ابراہیم ڈر تھا. اس نے سوچا کہ اس نے نافرمانی کی تھی لیکن اس نے اس کی آواز سنائی کہ اسے فکر نہ کرو. اللہ اپنے پیروکاروں کے بعد دیکھتا ہے. ابراہیم اور اسماعیل نے ایک مشکل امتحان پاس کیا تھا. ہر سال، دھول حج کے مہینے کے دوران، پوری دنیا سے، بہت سے مسلمان مکہ کا سفر کرتے ہیں. وہ یاد رکھنا چاہتے ہیں کہ ابراہیم اور اسماعیل نے کیا کیا. دھول حج کے مہینے میں یہ حجاج مکہ، مینا اور عرفات میں جاتے ہیں. وہ ایسے مقامات پر جاتے ہیں جہاں ابراہیم اور اسماعیل رہتے تھے اور تبلیغ کرتے تھے. وہ قربانی دیتے ہیں جیسا کہ اللہ نے ابراہیم کو حکم دیا تھا. حجاج پرستوں نے جانوروں کی یادگاروں کو یاد رکھی ہے. ابراہیم اور اسماعیل نے کہا کہ ہمیں اللہ کے حکموں کا اطاعت کرنا ضروری ہے. ہم چیزیں جو ہم جانتے ہیں اس کی اطاعت کرتے ہیں صحیح ہیں، دعا کرتے ہیں، اپنے والدین کی اطاعت کرتے ہیں اور ہمیشہ سچ کہہ رہے ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Eid Ul Adha 2017 © 2017 Frontier Theme